Zo cliché, maar oh zo waar!

‘Oh shit, dan heb ik echt een probleem!’….
Was wat ze dacht toen ze voor het eerst de uitspraak hoorde dat “jij het gemiddelde bent van de 5 mensen met wie je het meeste omgaat”. Want ja, die 5 mensen waren nou niet helemaal in lijn met de persoon die ze wilde zijn….
En dus besloot ze om in een Mastermind te stappen, zodat ze zich zou omringen met meer gelijkgestemden.
Dit, mooie vrouw, is het verhaal van hoe ik Liliane leerde kennen. Mijn inmiddels beste buddy. En een echte A speler in mijn leven.
En nu hoor ik je denken “hoe bedoel je A speler?”.
Vorig jaar, aan het eind van het jaar, deed ik de NLP opleiding. En maakte ik voor het eerst kennis met het verschil tussen A, B, C en D spelers. En viel voor mij persoonlijk ook éindelijk het kwartje wie je dus vooral wél om je heen wil verzamelen, en wie ook vooral niet!
Een A speler is namelijk iemand die dezelfde normen en waarden heeft als jij én die jou als het ware naar een hoger niveau tillen. Iemand van wie je energie krijgt, iemand die je support en vaak ook iemand van wie je kunt leren. Een A speler daagt je uit om de beste versie van jezelf te zijn en is dus écht bij uitstek het type persoon die je graag meer in je leven wilt hebben op het moment dat je wilt groeien!
Sinds ik dit begrip kende heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met alle A, B, C en D spelers in mijn leven én heb ik een eigen verlanglijstje van A spelers samengesteld. En inmiddels heb ik met een heel aantal van hen ook steeds meer en meer contact en is dat kringetje van die 5 mensen om me heen dus ook sterk verandert!
En dat, mooie vrouw, is wat ik jou ook gun!
Weten hoe jij dit ook voor jezelf kunt realiseren?
Stuur me dan even een berichtje terug!
Veel liefs,
Liza

Klaar om stikgelukkig te worden in je bedrijf?
Want zeg nu zelf… je bent je bedrijf toch gestart om vrijheid te ervaren? Dus wanneer ga je jezelf nu eindelijk eens echt gunnen? Hoe lang ben je bereid om nog door te gaan in een bedrijf waar je niet die ultieme vrijheid en het ultieme geluk te ervaren?
Of is het nu tóch eindelijk tijd om het anders te gaan doen? Om een bedrijf te creëren wat volledig aansluit bij wie JIJ bent, waar je voor staat en de manier waarop jij business wilt doen?